Our lovely followers

2012 m. balandžio 12 d., ketvirtadienis

NEVER stop smiling!

Hello, hello! So today was a reaaaaaaaaaaly nice day, the weather was simply PERFECT. So, today i went to cinema to watch THE HUNGER GAMES. And I LOVED IT! The move itself, was not my genre at all, because I don't really like action movies, but I loved this one. So later I spent a little time with my friends and now I'm home feeling totally exhausted.

....

Labas! Tagi šiandien praleidau labaiiiiii gera diena, ora buvos tiesiog tooobulas. Buvau kine ir žiūrėjau THE HUNGER GAMES. Man LABAI patiko! Pats filmas buvo visai ne mano žanro, nes nelabai megstu veiksmo filmų, bet šis buvo žiauriai geras :D Vėliau praleidau šiek tiek laiko su draugėmis ir dabar aš jau namies, visiškai išseeeeekusi. (net nejaučiu kojų)


xoxo,
Dominyka

2 komentarai: